Τύπος Μαθήματος: | Υποχρεωτικό Κατεύθυνσης |
Εξάμηνο Σπουδών: | Εαρινό (3ος Κύκλος) |
Αριθμός Πιστωτικών Μονάδων: | 7 ECTS |
Αριθμός Διδακτικών Μονάδων: | 3 |
Όνομα Διδάσκοντος: | Επίκουρη Καθηγήτρια Μαρία Σαλαμούρα |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το μάθημα αυτό αποσκοπεί στηνκατανόηση της σημαντικότητας των στρατηγικών Μάρκετινγκ σε θέματα προσφερόμενων προϊόντων ή υπηρεσιών, δικτύου διανομής, τιμολόγησης, προβολής και επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα, αναδεικνύεται η αναγκαιότητα της κατάρτισης αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης, στα πλαίσια ενός ολοένα και πιο ανταγωνιστικού επιχειρησιακού περιβάλλοντος
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος αυτού, ο φοιτητής θα μπορεί να:
- Κατανοήσει τις τεχνικές και τις μεθόδους που εφαρμόζει το μάρκετινγκ για την ανάλυση των επιχειρηματικών προβλημάτων.
- Αναλύσει τη σημασία της διαμόρφωσης στρατηγικής σε θέματα προσφερόμενων προϊόντων ή υπηρεσιών, δικτύου διανομής, τιμολόγησης, προβολής και επικοινωνίας.
- Χρησιμοποιήσει τις κατάλληλες μεθόδους ανάλυσης του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορέσει η επιχείρηση να μετατρέψει τις αδυναμίες της σε δυνάμεις και τις διαφαινόμενες απειλές σε πιθανές ευκαιρίες.
- Αντιληφθεί την σημασία της κατάρτισης αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης.
Χρησιμοποιήσει τις κατάλληλες μεθοδολογίες και εργαλεία μάρκετινγκ που στηρίζονται στο θεωρητικό υπόβαθρο που έχει αποκτήσει, ως μέσων αύξησης της ανταγωνιστικότητας της επιχείρησης