Στην κατεύθυνση της Διοίκησης Επιχειρήσεων το πρόγραμμα μαθημάτων εστιάζει στην ανάπτυξη της στρατηγικής και καινοτομικής σκέψης των φοιτητών/τριών με στόχο τη συστηματική προσέγγιση και αντιμετώπιση των λειτουργικής και στρατηγικής φύσεως προβλημάτων κατά την άσκηση της διοίκησης. Προσεγγίζοντας την επιχείρηση ως ανοικτό σύστημα, αναλύονται: τα κυρία χαρακτηριστικά του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος της, τα συστατικά μέρη του στρατηγικού σχεδιασμού και της επιχειρησιακής πολιτικής, οι αρχές αποτελεσματικής οργάνωσης, ηγεσίας και διοίκησης των ανθρώπων και η σημασία τους για την υλοποίηση των στόχων και των στρατηγικών της επιχείρησης. Πρόσθετα, καταδεικνύεται η διάσταση και η σημασία της επιχειρηματικής ηθικής ως παράγοντα επιτυχίας στη σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα. Τέλος, αναδεικνύεται η λειτουργία του μάρκετινγκ ως μία διαδικασία δημιουργίας και παροχής αξίας στον πελάτη.
Μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων της κατεύθυνσης ο απόφοιτος/η θα είναι σε θέση να:
- Κατανοεί τα στοιχεία του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος των επιχειρήσεων και να θέτει ρεαλιστικούς επιχειρηματικούς στόχους.
- Αντιλαμβάνεται το ρόλο της καινοτομίας στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα.
- Αναγνωρίζει τις λειτουργίες, τους ρόλους και τις κύριες δραστηριότητες των διοικητικών στελεχών, καθώς και τις ικανότητες - δεξιότητες που απαιτούνται για την άσκηση αποτελεσματικής διοίκησης αλλά και τις μεθόδους ανάπτυξής τους.
- Προσεγγίζει τις θεμελιώδεις διαστάσεις της ηθικής συμπεριφοράς στις επιχειρήσεις και να εφαρμόζει τις αρχές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
- Κατανοεί τη φύση των επιχειρήσεων ως περιβάλλον εργασίας και τη σημασία του Ανθρώπινου Δυναμικού για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.
- Αξιοποιεί τη λειτουργία του μάρκετινγκ ως εργαλείο δημιουργίας σχέσεων εμπιστοσύνης και αξίας για τον πελάτη.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ
2ος Κύκλος
3ος Κύκλος
1. Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού