image

Κλήμης Γεώργιος-Μιχαήλ

Σύντομο Βιογραφικό

Ο Γιώργος Μιχαήλ Κλήμης B.Sc (Hons), PGDip.Sc, MBA, PhD, είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Σπούδασε Μαθηματικά στην Θεσσαλονίκη και Πληροφορική στο Λονδίνο. Είναι επίσης κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MBA από την Cass Business School του City University του Λονδίνου. Μετά το πέρας των μεταπτυχιακών σπουδών του, του χορηγήθηκε υποτροφία, από την Cass, για τις διδακτορικές του σπουδές. Εργάστηκε στην Cass ως Research Fellow και ως επισκέπτης λέκτορας, συμμετέχοντας επίσης σε ερευνητικό project του Economic and Social Research Council του Ηνωμένου Βασιλείου με τίτλο “Globalisation, Technology and Creativity: Current Trends in the Music Industry”.

Στην Ελλάδα έχει διδάξει στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στα ΤΕΙ Πειραιά στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, ενώ έχει εργαστεί και σαν σύμβουλος επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Ηνωμένο Βασίλειο, Σουηδία). Tο 2004 εξελέγη Λέκτορας του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων Ενημέρωσης και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με αντικείμενο Διοίκηση και Marketing το 2008 Επίκουρος Καθηγητής και το 2014 Αναπληρωτής καθηγητής. Από το 2011 είναι μέλος ΣΕΠ του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Ο Γ.Μ. Κλήμης έχει δημοσιεύσει σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά όπως European Management Journal, British Journal of Management, European Journal of Communications, New Media and Society κ.α. Άρθρα του έχουν επίσης συμπεριληφθεί σε τόμους (ύστερα από κρίση) από εκδότες όπως ο Routledge. Το άρθρο “Increasing Returns and Social Contagion in Cultural Industries” κέρδισε το βραβείο “Most Innovative Paper award’’ το 1998 από την Βρετανική Ακαδημία Μάνατζμεντ. Το έργο του Γιώργου - Μιχαήλ Κλήμης έχει τύχει 352 ετεροαναφορών στην διεθνή βιβλιογραφία (έλεγχος στις 18/10/2013), και ο δείκτης Hirsch's (h-index) του είναι 6. .

Επιλεγμένες δημοσιεύσεις

  • Eleftheria Christakou and George-Michael Klimis (2013). Blogs and Social Media: The New Word of Mouth and its Impact on the Reputation of Banks and on their Profitability in Friedrichsen, M. and W. Mühl-Benninghaus (Editors) Handbook of Social Media Management : Value Chain and Business Models in Changing Media Markets , Berlin: Springer, pp.715 - 735
  • Kasaras, K., Klimis, G. M., & Michailidou, M. (2012). Musical tastes in the Web 2.0: the importance of network dynamics. Contemporary Social Science, 1–15.
  • Kasaras, K., Klimis, G. M., & Michailidou, M. (2011) Deviant online behavior and its neutralization The case of the music industry. Communication Issues, 12-13, pp. 95 – 106 [in Greek]
  • Klimis, G. M., & R. Wallis, R. (2009). Copyright and Entrepreneurship: Catalyst or Barrier? Information, Communication & Society, 12, 2, pp.267-286.
  • Κlimis, G.M & G. Frigkas (2006) Key Success Factors in E-Banking: The Case of Greek Banks. International Journal of Knowledge, Culture and Change Management, vol. 5, 2005/2006, pp. 79-87
  • M. Kretschmer, G. M. Klimis, R Wallis.(2001): Music in electronic markets: An Empirical Study, New Media & Society, 3, 4: pp. 417–441
  • Daniel, Elizabeth & George M. Klimis. (1999). The Impact of Electronic Commerce on Market Structure: An Evaluation of the Electronic Market Hypothesis, European Management Journal, 17, 3: pp. 318-325.
  • Kretschmer, Martin, G. M. Klimis & C.J. Choi. (1999). Increasing Returns and Social Contagion in Cultural Industries, British Journal of Management, 10, Special Issue: pp. S61-S72.
  • Klimis, George-Michael. (2011) Entrepreneurship, in Blackwell Encyclopedia of Sociology. (ed, Ritzer, George). Blackwell Publishing
  • Klimis, George-Michael. (2011) Copyright, in Blackwell Encyclopedia of Sociology.(ed, Ritzer, George). Blackwell Publishing
  • Klimis, George-Michael. (2010) Electronic commerce, in Blackwell Encyclopedia of Sociology. (ed, Ritzer, George). Blackwell Publishing
  • Klimis, George-Michael. (2010) Electronic markets, in Blackwell Encyclopedia of Sociology.(ed, Ritzer, George). Blackwell Publishing

info-emba@aegean.gr

+30 22710 35120

Μιχαήλ Λιβανού 54, 82100 Χίος